Produktbild
Rumlich, DominikEvaluating Bilingual Education in GermanyCLIL Students' General English Proficiency, EFL Self-Concept and Interest, Dissertationsschrift
Herausgegeben:Breidbach, StephanGebunden, Peter Lang (2016)
106,50 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkostenversandkostenfrei ab 30 €
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
mehr
lieferbar in 5-7 Werktagen


The author uses a theoretical account rooted in TEFL, language acquisition and educational psychology to provide the basis for the development of a comprehensive model of language learning in CLIL. It incorporates prior knowledge, EFL self-concept, interest in EFL classes, verbal cognitive abilities and contact to English. This model is used to estimate the effects of CLIL in the context of high-intensity programmes at German Gymnasien. The statistical evaluation of the quasi-experimental d ...

DETAILS

Evaluating Bilingual Education in Germany

CLIL Students' General English Proficiency, EFL Self-Concept and Interest, Dissertationsschrift

Rumlich, Dominik

Gebunden, 582 S.

96 Abb.

Sprache: Englisch

210 mm

ISBN-13: 978-3-631-67129-0

Titelnr.: 74122170

Gewicht: 820 g

Peter Lang (2016)

Herstelleradresse

Peter Lang

Avenue du Théâtre 7

1005 - CH Lausanne

E-Mail: orders@peterlang.com

EU-Ansprechpartner

Zeitfracht Medien GmbH

Ferdinand-Jühlke-Straße 7

99095 - DE Erfurt

E-Mail: produktsicherheit@zeitfracht.de

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Mehr von Dominik Rumlich
Gesamtsumme

inkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.